גיאוגרפיה 9-10 עברית

הנחיות ומדריכים למורה ולתלמיד

הנחיות למורי גיאוגרפיה המלמדים מסלולי 9-10


מדריך 1 למורה ולתלמיד גיאוגרפיה 9-10 – עברית


מדריך 2 למורה ולתלמיד גיאוגרפיה 9-10 – עברית


מדריך למורה ולתלמיד – טביעת רגל אקולוגית


מבחן דגם בגיאוגרפיה 9-10 – 2019

 
עבודה 30%

הנחיות לעבודה

הנחיות לעבודה – גלובליזציה

הנחיות לעבודה – איכות הסביבה

חומרי למידה והעשרה – מיומנויות מפה

מצגת אם בעולם היו רק 100 אנשים


משחק היכרות עם העולם – קנדי קראש


מצגת מיומנויות מפה


מצגת קווי אורך ורוחב


מצגת מפות עולם מה אפשר ללמוד מהם


תפזורת ארצות


תפזורת ארצות 1


הצעה להערכה חלופית – לציון פנימי

הערכה חלופית – מורשת יהודי אתיופיה


יחידת לימוד בנושא יהדות אתיופיה

חומרי למידה והעשרה – טביעת רגל אקולוגית

מצגת מלווה- טביעת רגל אקולוגית


קיימות- הבנת המושג טביעת רגל אקולוגית


טביעת רגל אקולוגית חוברת העשרה למורה


כרזה טביעת רגל אקולוגית


מה צריך כדי לחיות – הסביבה


טביעת רגל אקולוגית – מאמר ליה אטינגר


כמה זה מספיק – ליה אטינגר


כרזה מהמקומי לעולמי


מהמקומי לעולמי חוברת למורה


מצגת מלווה  אובדן מזון בארץ ובעולם